Svar sen frågestund...

Sarah:
Tränar du 4 gånger i veckan + dans :O ? :O :O :O :O :O :O :O

Svar: Japp, det gör jag. Gymmar och dansar :D


Emma:
hur mycket kommer du satsa på bloggandet ? :)
puss love u !!!!!!

Svar: Ja du, Hehe... Nej men Ärligt kommer jag nog sattsa full pott på det... :) ganska mycket i alla fall ;P

Sarah:
vilken är din favorit affär ?

Svar: Jag älskar affären Topshop... Och så älskar jag H&M ;) Men beställer även kläder på internet också...


Anonym:
vad vill du bli när du blir stor?
hur gammal är du?
vad går du på för grejer?
har du några syskon?
så :) hhihi


Svar: Ja det var massa frågor i ett... Jag vill bli dansare, eller jobba som designer av något slag, Jag är 14 år gammal fyller snart 15. Jag dansar, spelar gitarr och Håller på med teater. Och ja jag har tre syster... :)


Stella:
favoritfärg ? :)

Svar: Min favorit färg är GUL (Lite mer smör gul alltså) BLÅ, Och GULD, Även VIT...

Anonym:
Hur känner du Sarah ?

Svar: Ja du, vi har känt varandra i hela vårt liv... Hihi :D






Hihi, ja det var lite frågor och svar... ;P

Kommentarer
Postat av: alva

visste inte du hade börjat blogga igen :)

agnes varför ringer du aldrig ? du verkar inte vilja träffa mig längre , har försökt hur länge som helst o ringa o fråga om vi kan träffas men du säger bara "ringer ikväll" men det gör du aldrig , o sen så e du alltid upptagen o så när vi väl bestämmer så lyckas du alltid ställa in det. du kanske inte gillar att jag skriver dethär på din blogg men jag vet inte hur jag ska nå dig annars, har skrivit värsta mailet på facebook som du aldrig har svarat på o de va skit längesen ja skrev det. aja.

2010-05-05 @ 15:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0